Retourneren
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Ons magazijn verzamelt, verpakt en verzendt bestellingen direct na binnenkomst van een order, dus het is niet altijd mogelijk om bestellingen te wijzigen of te annuleren nadat ze zijn geplaatst.
Controleer de status van je bestelling door deze op te zoeken met onze webchat-functie in de rechterbenedenhoek van je scherm. Reeds verstuurde bestellingen kunnen niet worden gewijzigd of geannuleerd. Als je bestelling nog niet is verzonden, stuur ons dan een bericht met je annuleringsverzoek. We zullen ons best doen om je bestelling te onderscheppen, maar houd er rekening mee dat dit niet altijd mogelijk is.
Als je de artikelen niet meer nodig hebt maar de bestelling is al verzonden; weiger dan het pakket of stuur de bestelling retour.
Kan ik mijn geld terugkrijgen of mijn artikel ruilen?
We beschrijven hier alleen het retourproces voor klanten die hun product via www.denmanbrush.nl hebben gekocht. Andere verkopers hebben hun eigen retourbeleid. Als je het artikel ergens anders hebt gekocht, neem dan contact op met die verkoper.
Ons retourbeleid is gebaseerd op het Nederlands recht. Als we jouw bestelling niet kunnen vinden in ons systeem, dien je een aankoopbewijs te kunnen overleggen.
Ongebruikte producten retourneren
Als je gedachten over een product zijn veranderd nadat je het hebt ontvangen, kun je het product binnen 14 dagen aan ons retourneren voor omruiling of terugbetaling. Het product moet nog wel nieuw en verkoopbaar zijn; dat wil zeggen dat het ongebruikt is en zich in de originele, ongeopende/onbeschadigde verpakking bevindt. Houd er rekening mee dat de kosten voor het retour zenden voor eigen rekening zijn.
Defecte producten retourneren
Als je binnen 6 maanden een probleem met je product hebt, zullen wij het artikel of het defecte onderdeel kosteloos repareren of vervangen. Neem contact op met onze klantenservice om deze afspraken te maken.
Ruilen
Als je een product wilt ruilen kan dat binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling. Neem contact op met onze klantenservice om deze afspraken te maken. Zodra we je geretourneerde artikel hebben ontvangen, ontvang je een aankoopcode die gelijk is aan het oorspronkelijke aankoopbedrag, exclusief verzendkosten. Met deze code kun je binnen 90 dagen een nieuw artikel kopen. Houd er rekening mee dat de kosten voor het retour zenden voor eigen rekening zijn.
Hoe retourneer ik mijn artikel?
Je kunt een retourzending aanmelden door contact met ons op te nemen via onze webchat-functie in de rechterbenedenhoek van je scherm.
Zodra je retourverzoek is verwerkt, ontvang je instructies over hoe je jouw artikel aan ons kunt retourneren.
Moet ik betalen voor een retourzending?
Of je moet betalen voor je retour, hangt af van de reden waarom je jouw artikel retourneert.
Als je besluit een artikel niet te houden, ben je in de meeste gevallen zelf verantwoordelijk voor het betalen van de verzendkosten voor retourzending. We bieden geen gratis verzend labels en de verzendkosten voor retourzendingen worden niet vergoed.
Alle producten die we verkopen vallen onder onze garantieregelingen. Als je product defect is, neem dan contact op met ons team en we zullen regelingen treffen om het defecte onderdeel te repareren of te vervangen.
Bieden jullie garantie?
Als je binnen 6 maanden een probleem met je product ondervindt, zullen wij het artikel of het defecte onderdeel kosteloos repareren of vervangen. Neem dan contact op met onze klantenservice via de webchat-functie in de rechter benedenhoek van je browser.